hoquei catala

dissabte, 16 de maig del 2015

L'infantil A del manlleu es proclama campió del campionat d'espanya temporada 2014-2015

L' infantil A queda 1r d'espanya despres de batre en Barça en una final molt ajustada van quedar 3-2
Publicat per Unknown a 2:47 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2015 (2)
    • ►  de juny (1)
    • ▼  de maig (1)
      • L'infantil A del manlleu es proclama campió del ca...
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.